İdris AKÇA
Vali Yardımcısı
 
        İdris AKÇA 1984 yılında Bingöl’de doğdu. İlk ve orta öğrenimini Bingöl’de tamamladıktan sonra 2008 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümünden mezun oldu.
 
        Türkiye Kalkınma Bankasında uzman yardımcısı olarak bir yıl görev yaptı. 2010 yılında Bingöl Kaymakam Adayı olarak Bingöl Valiliği'ne naklen atandı. Kaymakam Refikliği stajını Bursa ili İznik ilçesinde, Mülkiye Teftiş Stajını Şanlıurfa ili Bozova ve Suruç ilçelerinde, Kaymakam Vekilliği stajını ise Denizli ili Babadağ ilçesi ve Manisa ili Köprübaşı ilçelerinde tamamladı.
 
        2012 yılında İçişleri Bakanlığı tarafından bir yıl süre ile gönderildiği Amerika’nın Virginia eyaletinde bulunan Virginia Tech University’de yurt dışı stajını tamamladı. Büyükelçilik stajını Türkiye Washington Büyükelçiliğinde tamamladı.
 
        01.09.2018 tarihli ve 2018/157 sayılı Müşterek Kararname ile Artvin ili Vali Yardımcısı olarak atanan  sayın İdris AKÇA İngilizce bilmektedir.
 
A)-VALİ YARDIMCISI İDRİS AKÇA TARAFINDAN YÜRÜTÜLECEK  GÖREVLER:
 
1- CUMHURBAŞKANLIĞI
  • •Milli Güvenlik Kurulu Genel Sekreterliği ile İlgili İş ve İşlemler
  • •Milli İstihbarat Teşkilatı Başkanlığı ile İlgili İş ve İşlemler           
 
2- MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI
  • •Garnizon Komutanlığı ile ilişkiler
  • •25’inci Hudut Tugay Komutan Yardımcılığı 1’ncı Hudut Tabur Komutanlığı ile İlişkiler
 
3-İÇİŞLERİ BAKANLIĞI:
  • •İl Jandarma Komutanlığı İş ve İşlemleri
  • •İl Emniyet Müdürlüğü İş ve İşlemler
    •    •Polis Disiplin Kurulu İş ve İşlemleri
    •    •İl Trafik Komisyonu Başkanlığı İş ve İşlemleri  
  • •İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •Merkez İlçe Nüfus Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Yazı İşleri Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    •    •Avrupa Birliği ve Dış İlişkiler Bürosu iş ve işlemler
    •    •Devlet Personel Başkanlığı İş ve İşlemleri
  • •İl İdare Kurulu Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İdare ve Denetim Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    •    •Artvin Belediye Başkanlığı İş ve İşlemleri
  • •İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Göç İdaresi Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi İş ve İşlemleri
  • •Özel Kalem Müdürlüğü Koordinasyonu İş ve İşlemleri
    •    •İl Protokol, Törenler İş ve İşlemleri
  • •Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    •    •Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı (DOKA) ile İlişkiler
  • •İl Sosyal Etüt Proje Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    •    •Radyo Televizyon Üst Kurulu Başkanlığı İş ve İşlemleri
    •    •Basın İlan Kurumu İş ve İşlemleri
  • •Güvenlik İşleri Bürosu İş ve İşlemleri
  • •İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    
4-HAZİNE VE MALİYE BAKANLIĞI:
  • •Defterdarlık İş ve İşlemleri   
    •    •Türkiye İstatistik Kurumu İş ve İşlemleri
    •    •Özelleştirme İdaresi Başkanlığı İş ve İşlemleri
 
5-MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI:
  • •İl Milli Eğitim Müdürlüğü İş ve İşlemleri
  • •İl Milli Eğitim Disiplin Kurulu Başkanlığı İş ve İşlemleri
  • •İl Halk Eğitim ve A.S.O. Müdürlüğü İş ve İşlemleri
 
6-SAĞLIK BAKANLIĞI:
  • •İl Sağlık Müdürlüğü İş ve İşlemleri
    •    •Hudut ve Sahil Sağlık Denetleme Tabipliği İş ve İşlemleri
 
7-MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI:
  • •Askerlik Şubesi Başkanlığı  
 
8-ARTVİN YÖRESEL KALKINMA ve HİZMET VAKFI  iş ve işlemleri
 
9-VALİ TARAFINDAN VERİLECEK DİĞER İŞ VE İŞLEMLER