Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Artvin Valiliği
Artvin Valiliği
Artvin Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri Görev Yapmış Valiler Tarihçe Mevzuat İl Protokol Listesi Kurumsal Logo İmza Yetkileri Yönergesi
  • ARTVİN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular İhaleler Basın Açıklamaları Basın Bülteni Resmi Kurullar Takvimi
  • İLETİŞİM
°C
9
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Vali Dr. Turan Ergün
      • Vali Yardımcıları
        • Berker Çırak
        • Dilara Şenoğlu
        • İsmail Erdoğan
        • Göktuğ Kaan Ayaz
      • Kaymakamlar
        • Ardanuç Kaymakamı
        • Arhavi Kaymakamı
        • Borçka Kaymakamı
        • Hopa Kaymakamı
        • Kemalpaşa Kaymakamı
        • Murgul Kaymakamı
        • Şavşat Kaymakamı
        • Yusufeli Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • İl Sosyal ve Etüt Proje Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • Açık Kapı Şube Müdürlüğü
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
    • Görev Yapmış Valiler
    • Tarihçe
      • Artvin
      • Ardanuç
      • Arhavi
      • Borçka
      • Hopa
      • Kemalpaşa
      • Murgul
      • Şavşat
      • Yusufeli
    • Mevzuat
    • İl Protokol Listesi
    • Kurumsal Logo
    • İmza Yetkileri Yönergesi
  • ARTVİN
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Jandarma Komutanlığı
      • İl Emniyet Müdürlüğü
      • İl Özel İdaresi
      • İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Milli Eğitim Müdürlüğü
      • İl Müftülüğü
      • İl Defterdarlığı
      • Çevre , Şehircilik ve İklim Değişikliği Müdürlüğü
      • Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü
      • İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü
      • İl Sağlık Müdürlüğü
      • Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü
      • İl Tarım ve Orman Müdürlüğü
      • Ticaret İl Müdürlüğü
      • Çalışma ve İşkur İl Müdürlüğü
      • Sosyal Güvenlik İl Müdürlüğü
      • Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü
      • İl Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Müdürlüğü
      • Hopa Gümrük Müdürlüğü
      • Sarp Gümrük Müdürlüğü
      • Doğu Karadeniz Kalkınma Ajansı
      • DSİ 26. Bölge Müdürlüğü
      • İller Bankası Trabzon Bölge Müdürlüğü
      • Karayolları 10. Bölge Müdürlüğü
      • MTA Doğu Karadeniz Bölge Müdürlüğü
      • TEİAŞ 14. Bölge Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Yatırım Programı
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • İhaleler
    • Basın Açıklamaları
    • Basın Bülteni
    • Resmi Kurullar Takvimi
  • İLETİŞİM
 

İL HIFZISSIHHA KURULU (13.06.2020)

18.06.2020

T.C.
ARTVİN VALİLİĞİ
İL HIFZISSIHHA KURULU

KARAR TARİHİ       : 13.06.2020                                                                          

KARAR SAYISI        : 37

                                                        

K A R A R

 

                                                                

İlgi:

  1. Cumhurbaşkanlığının 2019/5 Sayılı Genelgesi,
  2. İçişleri Bakanlığının 13.06.2020 tarih ve E.9430 sayılı yazısı,

İlimiz Umumi Hıfzıssıhha Kurulu 13.06.2020 tarihinde Sayın Valimiz Yılmaz DORUK başkanlığında toplanarak aşağıdaki maddeler karar altına alınmıştır.

Çin Halk Cumhuriyetinin Wuhan kentinde ortaya çıkan Coronavirüs (COVİD-19), birçok ülkede görülen, sonrasında başta İtalya olmak üzere Avrupa Ülkelerinde hızlı bir şekilde ilerleyen ciddi can kayıplarına sebep olan ve sonucunda tüm dünyaya yayılarak, Dünya Sağlık Örgütü tarafından Pandemi olarak ilan edilmiştir.

Coronavirüs (COVİD-19) salgınının ülkemize girişini engellemek suretiyle vatandaşlarımızı korumak sonrasında salgının yayılmasını engellemek için Sağlık Bakanlığı bünyesinde kurulan Bilim Kurulu tavsiyeleri doğrultusunda, Cumhurbaşkanlığı koordinesinde, İlgili Bakanlıklar ve Sağlık Bakanlığı ile İçişleri Bakanlığı’nın kararları doğrultusunda İl İdaresi Kanununun 11/C maddesi ve Hıfzıssıhha Kanununun 27 ve 72 inci maddeleri ile ilgi (a) genelge kapsamında ilimizde hazırlanan Pandemik İnfluenza İl Hazırlık ve Faaliyet Planı hükümlerine istinaden salgının ilimizde yayılmasını önlemek amacıyla birçok tedbir alınmıştır.

Gelinen aşamada virüsün yayılma ve bulaş hızının azalması, vaka artış hızının düşüşe geçmesi yönünde kaydedilen olumlu gelişmeler doğrultusunda kontrollü normalleşme sürecine geçilmiş, Sayın Cumhurbaşkanımızın Başkanlığında toplanan Cumhurbaşkanlığı Kabineleri Toplantısında Bilim Kurulunun önerileri doğrultusunda getirilen yasaklama/kısıtlamaların bazılarının kaldırılabileceği değerlendirilmiştir. Bu kapsamda aşağıdaki tedbirlerin alınması kararlaştırılmıştır.

15 Haziran 2020 tarihinden itibaren; nikâh merasimi için kullanılacak mekânların faaliyetlerine izin veren mevzuat hükümleri (İşyeri Açma ve Çalışma Ruhsatlarına İlişkin Yönetmelik vb.) ile iş sağlığı ve güvenliğine ilişkin tedbirlere ilave olarak aşağıda belirlenen kurallara uygun şekilde hizmet verebilmelerine karar verilmiştir.

  1. Nikâhların, bulaşma riskini azaltmak amacıyla mümkün olduğunca açık havada yapılmasına ve sürenin mümkün olduğu kadar kısa tutulmasına,
  2. Nikâh merasimi yapılacak mekânların işletmecileri tarafından genel kullanım alanlarına ve oturma düzenine ilişkin mesafe planı hazırlanmasına, tesisin misafir kapasitesinin mesafe planına göre belirlenmesine, bu kapasiteye uygun sayıda misafir kabul edilmesine ve kapasite bilgisinin tesisin girişinde görülebilir bir yere asılmasına, hazırlanan plan çerçevesinde mekânın girişlerinde ve sıra oluşabilecek her noktada mesafeyi sağlamaya yardımcı yer işaretlemeleri yapılmasına,
  3. Kurallar, mesafe, maske kullanımı ve temizlik uygulamalarına ilişkin bilgilendirme afişlerinin nikâh yapılacak mekânların girişlerine ve içerisinde uygun yerlere asılmasına,
  4. Misafirlerin girişlerde mutlaka ateş ölçümleri yapılarak, 38 °c den yüksek olanların en yakın sağlık kuruluşuna yönlendirilmesinin sağlanmasına,
  5. Mekân girişlerinde dezenfektan/el antiseptiği bulundurulmasına ve misafirlerin ellerini dezenfektan/el antiseptiği ile temizlemelerinden sonra içeri girişlerinin sağlanmasına,
  6. Nikâh yapılacak mekânlara maske takılarak girilmesine, işletme sahiplerince mekânın girişinde yeterli miktarda maske bulundurmasına, maskesiz misafirlere mekân girişinde maske dağıtılmasına, Nikâh merasimi sürecinde de maske takılmasının (gelin, damat, nikâh memuru ve şahitler dâhil) sağlanmasına,
  7. Nikâh Merasimi Yapılacak Mekânlar;
    1. Yemek, kokteyl vb. ikram yapılarak nikâh merasimi düzenlenen mekânlarda;
      1. Misafirlerin oturma düzeninde masalar arasının en az 1.5 metre, sandalyeler arasının 60 cm olacak şekilde düzenlenmesine,
      2. Mesafe ve oturma düzeni kuralların aynı evde oturan çekirdek aileden olan misafir grubu için uygulanmamasına,
      3. Her masada yeterli sayıda en az %70 alkol içeren kolonya veya el anti septiği bulundurulmasına,
      4. Nikâh esnasında veya akabinde yemek, ikram, kokteyl vb. olması durumunda İçişleri Bakanlığının 30.05. 2020 tarih ve 8556 sayılı Genelgesinin ilgili hükümlerine uyulmasına,
    2. Nikâh salonu olarak kullanılan masasız (sandalye/koltuk düzeni olan) mekânlarda;
      1. Sabit sandalye/koltuk düzeni olan nikâh mekânlarında oturma düzeni bir sandalye/koltuk boş olacak şekilde misafir kabul edilmesine,
      2. Sabit sandalye/koltuk düzeni olmayan nikâh mekânlarında oturma düzeni sandalye/koltuklar arasının 1 metre mesafe olacak şekilde misafir kabul edilmesine,
  8. Gelin ve damadın bekleme odaları gibi alanlar için mümkünse doğal havalandırması olan (pencereli) odalar tercih edilmesine,
  9. Nikâh merasiminde karşılama, uğurlama ve takı töreninde tokalaşma ya da temasa neden olan davranışlardan uzak durulması ve mesafenin korunmasına,
  10. Takı merasimi, hediyelerin salonun uygun bir yerine konulacak sandık vb. bir toplama kutusuna konulması şeklinde yapılmasına,
  11. Toplu fotoğraf çekimlerinin yapılmaması, fotoğraf çekimi ve pasta kesimi esnasında gelin ve damat hariç mesafe kuralına riayet edilmesine,
  12. Nikâh yapılan mekânlardaki ortak kullanım alanlarında  (ana salon,  bina girişi, kantin/kafeterya, lavabolar vb.) el antiseptiği veya dezenfektan bulundurulmasına, teması mümkün olduğunca azaltabilmek için bunların mümkünse fotoselli olmalarının sağlanmasına,
  13. Aynı evde oturan çekirdek aileden olan misafirler için ortak kullanım alanlarında (oturma düzeni dâhil) mesafe şartı aranmamasına,
  14. Nikâh yapılacak mekânlarda temasa neden olabilecek dans/oyun vb. amaçla müzik yayını (canlı müzik dâhil) yapılmamasına,  ancak sadece misafirlerin dinlemesine yönelik müzik yayını (canlı müzik dâhil ) yapılabilmesine,
  15. Nikâh mekânı bünyesinde bulunan mescitlerin İçişleri Bakanlığının 22/05/2020 tarih ve 8357 sayılı Genelgesi hükümlerine uygun olarak kullanıma açılabilmesine,
  16. Genel tuvaletlerin giriş kapısının mümkünse otomatik kapı sistemi olarak düzenlenmesine, düzenlenememesi halinde uygun şekilde paravan konularak giriş kapılarının açık tutulmasına, ayrıca tuvaletlerde devamlı sıvı sabun, tuvalet kâğıdı, kâğıt havlu ve çöp kutusu bulundurulması ve teması mümkün olduğunca azaltabilmek için muslukların, sıvı sabun ünitelerinin mümkünse fotoselli olmalarının sağlanmasına, el kurutma cihazlarının kullanımına izin verilmemesine,
  17. Merkezi havalandırma sistemleri bulunan alanların havalandırması doğal hava sirkülasyonunu sağlayacak şekilde düzenlenmesine, kapı ve pencereler açık bırakılarak doğal havalandırma sağlanmasına ve havalandırma sistemlerinin kullanımı ile ilgili olarak Sağlık Bakanlığının İklimlendirme Rehberinde belirtilen kurallara uyulmasına,
  18. Kapalı alanlarda yapılacak nikâh merasimlerinde mekânın sağlıklı havalandırılması için iki nikâh merasimi arasında en az 15 dakikalık zaman bırakılmasına, bu süre zarfında şartlara göre kapı/pencere açılarak veya merkezi sistemlerle doğal hava sirkülasyonu sağlanmasına,
  19. Genel kullanım alanlarına sadece maske, eldiven gibi temizlik malzemeleri için kullanılacak “atık kutuları” konulmasına, bu kutuların üzerine yazı ile sadece bu amaç için kullanılması gerektiğinin belirtilmesine, bu atıkların imha edilirken diğer atıklarla birleştirilmemesine,
  20. Nikâh yapılacak kapalı mekânlarda bulunan çocuk oyun alanlarının kapalı olmasına, açık mekânlarda bulunan çocuk oyun alanlarındaki sık dokunulan yüzeylerin temizlik ve dezenfeksiyonunun sağlanmasına, ulaşılabilir alanlarda el antiseptiği bulundurulmasına, COVID-19 bulaşma riskini artıracağı için 1 metreden yakın temas gerektiren aktivitelerin yapılmamasına,
  21. Park hizmetinin verilmesi halinde araçta temas edilen her nokta (kapı kolu, direksiyon, vites vb.) temizlendikten sonra aracın misafire teslim edilmesine,
  22. Asansörlerin kullanımı sınırlandırılarak, kapasitesinin üçte biri sayıda kişinin binmesine izin verilmesine ve bu sayının asansör girişinde belirtilmesine, asansör içerisinde mesafeyi korumak amacıyla kişilerin durması gereken alanların, aralarında en az 1 metre mesafe olacak şekilde yer işaretleriyle belirlenmesine,
  23. İlgili ve sorumlu kurumlarca, nikâh merasimlerine ilişkin Sağlık Bakanlığı Koronavirüs Bilim Kurulu, ilgili Bakanlıklar ile yetkili kamu kurum ve kuruluşlarının yaptığı/yapacağı tüm düzenlemeler takip edilerek uygulamanın gözden geçirilmesine ve gerekli hallerde güncellenmesine,
  24. Nikah Yapılacak Mekanlarda Görevli Personele Yönelik Önlemler
    1. Personelin COVID-l9'un bulaşma yolları ve korunma önlemleri hususunda bilgilenmesinin sağlanmasına,
    2. Personel girişinde, el dezenfeksiyonu veya antiseptiği bulundurulmasına,
    3. Personelin giriş/çıkışlarında vücut ısısı ölçümlerinin termal sensörlerle ya da temassız ateş ölçerlerle yapılması ve bu verilerin günlük olarak kayıt altına alınması ve asgari 14 gün süreyle saklanmasına, ayrıca personelin birlikte yaşadığı kişilerin de koronavirüs (Covid-19) açısından izlenebilmesi için personelden bu kapsamda bilgi alınmasına,
    4. Ateş, öksürük, burun akıntısı, solunum sıkıntısı belirtileri olan/gelişen çalışanlara tıbbi maske takılarak COVID-19 yönünden değerlendirilmek üzere sağlık kurumuna yönlendirilmesine,
    5. Mekanlarda çalışan personel için yeterli miktarda koruyucu ekipman bulundurulmasına,  tüm personelin,  çalışma esnasında çalışma alanının gerektirdiği tıbbi/bez maske, yüz koruyucu şeffaf siperlik vb. kişisel koruyucu ekipmanı kullanmasına, (Maske nemlendikçe ya da kirlendikçe değiştirilecek, yeni maskenin takılması esnasında ise el temizliğine özen gösterilecektir.)
    6. Personel kıyafetlerinin günlük temizliğinin sağlanmasına,
    7. Personelin, el temizliğine dikkat etmesi konusunda sürekli uyarılmasına, (El temizliğini sağlamak için ellerin en az 20 saniye boyunca su ve sabunla yıkanacağı, su ve sabunun olmadığı durumlarda alkol bazlı el antiseptiğinin kullanılacağı hususu esas alınacaktır.).
    8. Nikâh yapılacak mekânlarda görevli personelin tuvalet, dinlenme, ortak yemek ve sosyal alanlarının mesafe koşullarına göre düzenlenerek (bu konuda gerekirse yer işaretlemeleri, şerit, bariyer vb. düzenlemeler yapılacak) bu alanların kapasitesinin belirlenmesine ve belirlenen kapasiteye uygun olacak şekilde personelce kullanımına müsaade edilmesine, bu alanların temizliği ve kurallara uygun şekilde dezenfeksiyonunun düzenli olarak sağlanmasına, ayrıca buralarda alkol bazlı el antiseptiği/dezenfektanı bulundurulmasına,
    9. Personelin, kendisinde veya birlikte yaşadığı kişilerde Koronavirüs (Covid-19) semptomlarını görmesi halinde bu durumu vakit kaybetmeksizin mekân yöneticisine bildirmesine,
    10. Nikâh yapılacak mekân yönetimince personele belirli periyotlarla ve herhangi bir şüpheli durumun varlığı (yüksek ateş, öksürme, nefes daralması, koku alma duyusunda kayıp, halsizlik vb.) halinde Koronavirüs (Covid-19) testi yaptırılarak, sonuçların kayıt altına alınarak muhafaza edilmesine, test sonucu pozitif çıkan ya da test sonucu pozitif biriyle temaslı olması nedeniyle takibe giren, test sonucu pozitif olup iyileşen ancak son negatif test sonucundan itibaren 14 günlük takip süresi geçmeyen ve kendisi veya birlikte yaşadığı kişinin şüpheli durumda olması nedeniyle test yaptırılan personelin test sonucu alınana kadar çalışmasına kesinlikle müsaade edilmemesine,

               Alınan bu kararların Artvin İl genelinde eksiksiz olarak uygulanmasına, kararlara uymayanlar hakkında İl İdaresi Kanununun 66’ncı maddesi, Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 282’inci maddesi gereğince idari para cezası verilmesi ve konusu suç teşkil eden davranışlara ilişkin Türk Ceza Kanununun 195’inci maddesi ve diğer mevzuat hükümleri kapsamında cezai işlem uygulanmasına, uygulama birliği sağlanabilmesi için İlçelerdeki ilgili kurum ve kuruluşlara dağıtım yapılmak üzere Kaymakamlıklara iletilmesine.

Oy birliği ile karar verilmiştir.

 

 

Başkan

Yılmaz DORUK

Vali

 

Üye

Demirhan ELÇİN

Belediye Başkanı

Üye

Opr. Dr. İrfan AKALIN

İl Sağlık Müdürü

Üye

Fahri ACAR
İl Milli Eğitim Müdürü


 

Üye

Dursun OKUR

Tarım ve Orman İl Müdürü

Üye

Murat CAVUNT

Çevre ve Şehircilik İl Müdürü

Üye

Uz. Dr. S. Salih MEHMETOĞLU
Artvin Devlet Hastanesi Yönetici


 

Üye

Dr. Emine DİCLE

Merkez TSM Sorm. Tabip.

Üye

Nursal BÜLBÜL

Serbest Eczacı

Üye

Dr. Vesile KIYIKCI

25. Tugay Kom. Yrd. Tabibi

 

https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Resmi Gazete
  • Muhtar Bilgi Sistemi
  • İlan Portalı
  • Kolluk Gözetim Komisyonu
  • Afiş - Kimlik Değişimi
Çarşı Mah. İnönü Caddesi Milli İrade Meydanı No:1 Artvin
0(466)212 10 08
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız